? ??????????????Fire Warp? ????? ?? ???Rating: 4.3 (74 Ratings)??2 Grabs Today. 12892 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????????My Fire Inside? ????? ?? ???Rating: 3.7 (33 Ratings)??1 Grab Today. 34610 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Ahad, 6 Disember 2009

KENDURI KAHWIN ABG KE-2



ha..ni abg aku yang sulung...kenduri dia dah abis lama dah..dah ada dua orang anak....pun sibuk membuat kerja...



tengah sibuk menyediakan bermacam hidangan untuk pengantin...



inilah gambar yang menunjukkan ahli keluarga aku bergambar bersama-sama dengan pengantin lelaki dan perempuan iaitu abg aku yang ke-2 dan kakak ipar aku....dua pasangan pengantin ini dipertemukan oleh mak aku dengan bisan dia...mereka berdua dah lama berkawan tiba-tiba jadi bisan..hmm..macam pepatah mengatakan "sambil menyelam minum air"...sambil mereka berkawan,sambil jugak mereka ni merancang...yang si pengantin lelaki ni...hmmm..pergi merisik ke negeri sembilan la,pergi merisik ke negeri pahang la....akhir sekali berkahwin jugak yang dekat disini...macam orang kata "kalau katakan jodoh,takkan lari kemana".....hmm..selesai jugak seorang lagi...

0 ulasan: